Produkcja filmów korporacyjnych i wizerunkowych

Właściciele firm docenili szczególną rolę kampanii wizerunkowych, które zmierzają do utrwalenia w świadomości odbiorców konkretnej marki oraz jej produktów. Jednym z ważniejszych elementów strategii w takich kampaniach jest wideo. Trzeba dodać, że to również jedno z najbardziej efektywnych narzędzi PR-owych.

Skąd tak ogromna popularność filmów korporacyjnych i wizerunkowych? Stały się one niezwykle skutecznym sposobem promowania firmy. Dają przedsiębiorcom niespotykane, jak dotąd, możliwości zaprezentowania firm, samych siebie, swoich pracowników, procesów produkcyjnych czy procedur i warunków panujących w firmie. Stają się także szansą na komunikację z klientami zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi oraz swego rodzaju wizytówką przedsiębiorstwa. Oczywiście pod warunkiem, że są odpowiednio zrealizowane. Można stworzyć opis przedsiębiorstwa składający się z milionów słów, który daje jego pełen obraz. Jednak to wideo ma większą szansę na dostrzeżenie, skupienie uwagi i zatrzymanie jej na dłuższą chwilę. Co istotne, może w większym stopniu przełożyć się na konkretne decyzje zakupowe.

Jak wygląda profesjonalny, przemyślany i oparty na unikalnym pomyśle film korporacyjny, można zobaczyć na stronie http://pink-media.pl/ Filmowego Studia Reklamy w zakładce Portfolio. Stworzenie takiego filmu nie może być dziełem przypadku. Wymaga określenia profilu odbiorcy, ustalenia najważniejszych i najbardziej charakterystycznych cech danego przedsiębiorstwa oraz wyznaczenia strategicznych celów filmu. Realizacja filmu odbywa się zawsze na podstawie dokładnego scenariusza, a jej podstawą jest dobranie odpowiednich pracowników do poszczególnych ról w filmie. Chodzi przecież o to, aby film korporacyjny stał się wiarygodnym przekazem.

Źródło: http://pink-media.pl/

Dodaj do zakładek Link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *